4.1.2012

Tukholma

Ja sitten vihdoin Tukholman reissun pariin. Käytiin siis koko perhe laivalla Tukholmassa ja palattiin uudenvuodenaaton aamuksi. Mä jotenkin vaan rakastan laivamatkoja ja siellä syntyvää fiilistä... Pienenä en edes tiennyt mitään parempaa kuin laivamatka Tukholmaan! ;)

Annetaan kuvien nyt puhua puolestaan. En varmaan seuraavassa, mutta kuitenkin lähipostauksessa laitan sitten hieman niitä ostoksia, joita tosin tuli ostettua vain muutama...

Nahkatakki: Only | Neule: Monki | Farkut ja kaulakoru: H&M | Kengät: UGG | Laukku: Louis Vuitton | Tuubihuivi: Seppälä

Että sellasta.

10 kommenttia

  1. Hehee noi siniset neondrinkit on hyviä :3 En ite käy melkeen koskaan siljalla kun meen Tukholmaan...

    VastaaPoista
  2. Elanor:
    Niin on ;) Me mennään taas aina Siljalla eikä millään muulla...

    VastaaPoista
  3. oi, näyttää ihanalta tripiltä!

    //kertulie.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihanii kuvii! <3 Ja ite oon ollu kans tolla samalla laivalla tossa joulukuun alussa :D

    VastaaPoista
  5. kataa:
    Voi kiitos! Hehee, kiva :)

    VastaaPoista
  6. mäkin oon ollu tolla laivalla jee. mut tiedoks, että viking linella on 1000x paremmat ruoat :) ja kannattais mun mielestä jättää noi kuvat pienemmäks, koska noin isona toi laatu särkyy todella paljon.

    kirjotat hyvin!

    VastaaPoista
  7. nobody:
    Jeejee ;) No tykkään kyllä kokonaisuudessaan Siljasta enemmän.
    Kiitos tiedosta, olen huomannut saman :( Katotaan nyt, isot kuvat ovat silti jotenkin kivempia.

    Voi kiitos, kiva kuulla :)

    VastaaPoista
  8. Toi louis vuittonin laukku ♥ kuinka paljon maksoi ja mistä ostit? :) ja kuinka kauan se on ollu sulla? :D

    VastaaPoista
  9. Anonyymi:
    Jep, tykkään siitä itsekin paljon! ♥ Hmm, se taisi maksaa lähes 800 euroa ja se on ostettu Tukholmasta kesällä 2010 :)

    VastaaPoista

Piristä mun päivää :-)