30.11.2013

FIILISTELYVIDEO PORTUGALISTA


Olin kokonaan unohtanut näiden videopätkien olemassaolon, kunnes vähän aikaa sitten näin matkamuistikortin laatikossa nököttämässä. Siis apua, mähän en ole näyttänyt teille ollenkaan mun Portugalin fiilistelyvideota!

Muistatte varmaan, kun jossakin vaiheessa panikoin teille tän muokkauksesta. Se olikin niin ongelmallista että huhhuh, mutta nyt pyysin vihdoin ja viimein apua mun taitavalta ystävältäni Maijalta. Iso kiitos tälle ihanuudelle, sillä ilman häntä ette olis ikinä nähneet tätä! Maija, sä oot mahtava :-) ♥

Tää on siis mun ihka ensimmäinen video, joten pidetään peukkuja, että tää onnistui. Portugalin matkapostaukset näette täältä, täältä ja täältä.

Jaahas, laatu näköjään kärsi ja pahasti... noh, fiilis on tärkein! :-D

Biisi: Edward Sharpe & The Magnetic Zeros - Home

4 kommenttia

  1. Ihana video! Vitsi kun pääsis nyt jonnekin lämpöseen.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että tykkäät :-) Ja oi vitsi, I agree! ♥

      Poista
  2. Oi miten ihana video! Tuli ihan sellainen fiilis, että nyt matkalippu jonnekin kauas lämpimään ja sassiin! Olisi kyllä niiiiiin parasta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti Emmi :-) Ihana kuulla, että fiilis välittyi sinne saakka! ♥

      Poista

Piristä mun päivää :-)